- flyttstädning

Fyfan säger jag bara just nu, är helt slut körd i kroppen.
Våran gamla hyresvärd ringde vid 12 idag & sa att kl 4 skulle lägenheten va tom & städad ;s
Han fick snällt hämta mig & babe & köra ner oss.
Satte igång & bar saker, ner i källarn där det får stå tills det finns möjlighet att hämta dom.
Sen var det dags att sätta igång & städa, gick på knä & dammsög lika dant när jag skrubbade golven.
& jag är så jävla sur att vi var tvungna att göra en storstädning när det inte var städat för fem öre när vi flyttade in, menmen nu är det gjort iaf.

Såå himla skönt att slippa det nu, ska bara ner en sväng på lördag & hämta kastruller vi glömde - SMART!
Kom hem för ca en halvtimma sen, & ska väl antagligen fixa här uppe på rummet också.
Detta jävla flyttande tar då aldrig slut! See yah later :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0