puuuhhh!

inlägg 200 ;)
__________

moa ringde o väckte mig imorse, tjugo i 8 som ja trodde klockan va.
upp fort som fan, började ju halv 9 ;s så babe fick gott kö mig.
kommer ut te kvarntorp så står moa & väntar på mig.
tog en cigg, sen va klockan fem i halv 9, så sa ja " vi börjar nu ".
& hon bara börjar garva, ja dum som ja är fattar ingenting ;s ;o
sen kläcker hon ur sig, " klockan är bara hem i halv 8 ".
ja trodde seriöst ja skulle strypa henne, vilket innebar att hon ringde....
tjugo i 7, & min klocka ringde första gången kvart i 5...
fyfan! gick in i caféterian, stallde om klockan & väntade.
till slut började vi! thank you lord!
satt inne på lektion, fick böcker & pärm & så började vi me uppgifter.
skulle va rast 13.10, tittade på klockan & utbrast....
" bara 10 minuter kvar " överlycklig som ja va för att ja skulle få röka.
då börja hon skratta än en gång, då va klockan bara 10 i.
så a... vi konstaterade att min telefon jävel har eget liv, kul!
___________________________________________________________

slutade halv 3, efter att ha fått skåpsnycklar osv.
gick ut på parkeringen & moa åkte hem & ja vänta på babe.
men han kom inte förrän fem över 4 ;@ då va ja arg.
de spöregnade & ja va snorhungrig, not my day!
åkte hem iaf, & så skulle han åka iväg te kumla & hämta bankdosa.
men då ringde börje, så han fick vända & åka te östansjö ist.
så nu är han iväg & skriver kontrakt på lägenheten :D
ska va ledig imorn, ska ta me mamsen in te ikea & kolla köksbord :D
sen ska vi hämta micro i kumla & bokhylla i karlskoga.
se om ja får tag i Marie om ja får komma förbi & träffa henne & impala ^^
& känna på magen såklart! (a) :) men, a. de va va ja hade att säga nu ;)
see yah laters fuckfaces!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0