Falskspel!

tack som fan för ditt äckliga jävla falskspel!
du va den ända som acceptera mig som ja är & förstod mig.
du har tagit så himla mycke hand om mig & hjälpt/räddat mig genom mycke.
de betyder iaf mycke. & ja fattar verkligen inte hur du tänker.
ja försökte verkligen för din skull, men går de inte så gör de ju inte.
då finns de inte så mycke att gö åt saken.
skiter man då i allt ist? ist för att försöka hitta en lösning?
uppenbarligen! de är ju helt sanslöst.
ja kan inte säga mycke annat än tack för allt!
& att ja snackat skit?! du är ju inte riktig om du tror på de.
varför i hela jävla helvete skulle ja de? du är/va de bästa!
hoppas bara du har de bra, & att hon är snäll mot dig & behandlar dig som man ska.
& innerst inne vet du att ja finns här!
& att ja älskar dig, för just den du är!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0