Dagens vän



Dagens vän denna gång blir... Ewelina Wulff :) <3
Just för att ja läste hennes blogg tidigare ida & såg hennes inlägg om mig.
& tänkte tillbaka på alla våra stunder tillsammans, alla minnen.
Ja insåg att ja saknar henne äckligt mycke, fööööör mycke.

Ja kommer ihåg alla gånger vi va ute i skogen & alla pratstunder.
De va inte mycke vi va ifrån varann, & när vi väl va de så tala vi i telefon.
Sov me varann 9 av 10 nätter & hade alltid nånting nytt att berätta för varann.
Vi har också genom gått mycke tillsammans, både bra & dåligt.
Men de har löst sig varje gång. Ja älskar dig fortfarande som min syster, de vet du.
& ja saknar dig så fruktansvärt mycke, saknar de vi hade <3


Kommentarer
Evelina

Jag saknar och älskar dig syster, du kommer alltid vara en väldigt stor del av mig <3

2010-04-09 12:27:18
URL: http://evelinawulff.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0