6 April 2010


Jahaja, dagen idag då.
Vakna av Nasse imorsen, sen natt inatt, kunde inte sova ;s
Åkte upp te banken me mamsen&baby strax efter 10, där mitt temprament tog över.
Dom jävlarna tog mitt kort i torsdas & nu har dom spärrat mitt konto, får inte tillbaka de :@
Sluta me att ja gick där ifrån efter att ha gapa på den där jävla kärringen!

Ner te ica, handla hem lite, fick en ny tidning av mamsen <3
Sen hem, tommy kom hem & så upp te banken igen för han skulle legitimera mig.
& de höll han inte på att få gö så ja höll på & koka över en gång te.
Men hon ångrade sig & de va tur för henne!

Nu sitter ja & ska pleta ihop ett cv så ja kan börja söka extra/sommarjobb.
Sen kommer de folk & tittar på lägenheten, skönt. Hoppas nån tar den.
Får börja packa nu i mitten av månaden :) & sen flytt den 20 Maj :)

Så ja, de roar ja mig me nu.
Kommer säkert upp någe mer idag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0