sönda

hm, 1 år idag...
fyfan att de känns.
kan inte rå för't.

glömmer aldrig första gången.
du kom & hämta mig bruur & mickis.
vi åkte till ip, ja träffa din pappa & din bror.
allt va helt underbart! sen for vi ut i skogen.
fyfan! :[ stog där på stenen o tittade på alla bilar.
stog som ett barn invirad i dina armar - trygg!
när du skulle åka blev de som ett slag i magen,
ja ville verkligen inte de. kunne dödat för 10min till.

fyfan! inte min dag idag. verkligen inte.
" ja minns varje stund, första gången som vi sågs,
då du pussade min mun & ja fick väl ingen sömn
ja kramar min nalle & tänker på dig,
för hjärtat de känns tomt & ja längtar efter dig!
"

Kommentarer
Muuuäää

JAG ÄLSKAR DEJ CPKORV!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-21 14:25:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0