lörda

dop för nassemannen idag :)
erika lello liam angelica
mormor arne linn linus
karro marcus christopher
emil & såklart ja mor bruur.

fika hemma hos oss efteråt.
ja hade vart duktig & bakat kärleksmums igen :)
ja tycker faktiskt att ja är riktigt duktig :)

va hemma hos linn igår kväll en sväng.
tog sällskap me moa hem också :)
träffade johan. väl hemma vare sängen på en gång typ :)

nu sitter ja hemma hos christopher & är barnvakt åt emil :)
min lilla solstråle, fast han sover iofs, så ja låna datan o fixa detta.
nu ska ja slänga ner mig i soffan & se om de finns nå bra o titta på,
o försöka plugga lite också. missade ju ett par dar i skolan.

lär tas igen liksom. får se va som händer imorn,
mamsen ska iaf hjälpa mig me min bilduppgift.
skolan på månda & resten av veckan.
se om ja ska försöka träffa jonas nån da också :)
nästa helg blire eventuellt att va hemma hos ewelina.
myyyyys, de va riktigt länge sen.

nej nu får de räcka :)
hej soffan & hejdå datan.
fett skönt tagentbord iaf,
för den som vill veta ;)

pusssssss & gonatt ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0