sönda

Hejhej!

sitter hemma nu, mamma tommy o nasse kom o hämta oss förut.
vakna svinsent imorse ;o fast iofs kanske inte så konstigt ;p

i fredas händer de inte så mycke, spela skipbo me familjen o lite så.
& igår va ja me min familj te boda borg ;D svinroligt hade vi (y)
först sprang vi runt alla fyra. sen ja o mamma själva en sväng,
dra åt helvete va kul vi hade ;p efter de vare ja o robin.
fyfan, gjorde typ en bana 40 gånger eller nå liknande ;p

blev donken innan de ;p 
& på vägen hem stanna vi där en gång te så köpte ja me mat te linus
som snällt fick va hemma ensam o vänta på mig ;p stakarN! ;D
sen stanna vi på coop också, så träffa ja hampus o alkis :)
& så köpte ja godis ;) ovanligt - NOT! 

____________________________________________________________________

förstår inte meningen me att bli sur över en sån sak.
de är la ändå mitt val liksom? de är helt upp te mig.
_____________________________________________________________________

nä, nu ska ja röka me mamma, sen film & sova! :)
goooooonatt. puuuuuuuuuuuuuuuussssssssen ;**

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0