onsda

jahapp, ett tag sen nu igen, fyfan va ja börjar bli dålig igen.
tredje veckan ja inte är i skolan nu, ska iofs dit imorn men iaf.
känner verkligen att ja inte orkar, men ja får ta arslet ur vagnen o åka.
hänger ju faktiskt på min framtid, men de känns som ja inte har nån.
menmen.

walleraring kom o hämta mig hos mamma i hallsberg ida.
åkte hem hit till lägenheten o titta på film o tala lite o så.
sen kom angelica, o moa en sväng. ner te diana o hämta mat.
titta på film me angelica sen va han tvungen o åka :/
de kändes tungt, känns som vi skulle behövt tala mer.
menmen, ska väl åka upp nån da i veckan sa vi så...

& ida äre ingen glad lillan direkt.
ja är jätte nere o mår inte alls bra.
o folk får faktiskt tycka varom vill.

inte min dag ida, inte mitt humör direkt.
orkar verkligen inte, vill inte va vaken
men kan fan inte sova heller, skjutmig!


imorrn efter skolan drar ja te karlskoga - te linus.
ska hjälpa han me venton så den blir klar nångång. 
får se hur de går då, hoppas påre bästa.
men de ska nog gå bra.

nu måste ja försöka sova, ska upp om 4 timmar, SUCK! 
puuuussss & gonatt ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0