sönda



mja, är riktigt dålig på detta ;o
men ja ska bättra mig :))

midsommar helgen då...
torsda kom baby :))
blev lite alkohol
me mamsen&han.
spelade kort osv.
freda hämta ja min
kissebebis :))))))
lörda fyllde mamsen.
de kom lite folk,
de blev mat osv.
på kvällen va ja&baby
barnvakt :)) <3
idag åkte han hem :((
__________________________

måste verkligen ha blivit besatt av den där. helsjuk alltså. menmen. nu ligger ja iaf i soffan o kollar på rockybaby! :)) <3 kissebebis ligger i fotöljen o sover, så söt är hon :) ;* triss fick hon heta :) saknar mina människor :(( alla sötnosar i ödeshög osv. ta mig tillbaka till sommaren - 06 ;/  nu ska ja ringa baby, sen ska ja försöka sova. gonatt gott folk.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0